Suka Ria Bersama :)

22 November 2010 - Hari tu rasa malas nak buat semua kerja.. nak tido pn tak lena.. yela..pikir kak wan ajak g mandi sungai congkak malam tu.. nk pegi ke tak nak eh.. berbelah bagi rasanya.. akhirnya aku wt keputusan untuk pegi.. kak wan, kak mira, abg wan ngan fard.. mulenye tak tawu nak g mandi kat mana... setelah lepaking kat serambi corner berdekatan umah kak wan sambil tnggu abg wan balik keje, kami pn memulakan perjalanan ke sungai congkak yang terletak di daerah hulu langat.. aku tak pena pegi pn walaupn tempat tu dekat je.hehe.. ngan xde pasaannye aku follow diaorang.. perjalanan tu mengambil masa 1 jam gk la kot..tak pasan lak aku.yela..kejap2 tetidow tem perjalanan tu.. rasa macam perjalanan balik kampung pn ada gak.. sampai je kat sungai congkak, kitorang mandi sakan.. ape lagi..layan picture di bawah.. :)

seronok main air!


posing2..


hehe..


pose atas batu..seksi kot..haha

disebabkan manyak sangat gamba, ni je yang mampu aku upload.. petng tu kami balik pukul 7pm gk la.. then lepak shah alam untuk mengisi perut yang lapa sementara tunggu kak myra n abg ariel.. lepas kami kami pn lepak sekejap sambil cas batery kamera fard n tgk muzik2..huhu.. dalam pkul 1130 tu kami pn pegi ke I-city untuk meneruskan lepaking.huhu..  berikut adalah gamba2 yang kitowang snap kat I-city..



seronok!

pose maut ni..

k.a.m.i.

k.i.t.a.

kak myra with me.. :)


3 gadis.. hehe

p/s : gambar fard kurang kelihatan di entry ini sbb dye photoghrapher kami.huhu..credit to fard sbb amek gamba manyak2..hehe..

~ end ~






0 peluk cium ::

Post a Comment