Keliru..

Kekeliruan telah melanda diri aku.. betul ke aku ni? kenapa aku rasa nak berhenti kerja lagi? kih3.. ape sebenarnya yang aku nak ni? Nak jadi secretary pun tak dapat-dapat,kan? Aku sebenarnya nak jadi polis.. Tapi my mummy pulak tak bagi.. yela.. dia marah la kan.. apehalnya ambik kos diploma sains kesetiausahaan tapi nak jadi polis pulak.. takde kena mengena langsung! Tak dapat mekap.. Pakai heels..kan3? Ada aku kesah semua tu?


sebenarnya dari dulu lagi kot aku memang tanam cita-cita tu.. tapi mak pun asyik bebel je.. "kau tu dahla kasar.. lepas tu nak jadi polis pulak.. bila nak jadi lembutnya?" ceh.. biarla pun.. kasar-kasar aku manja jugak,kan? haha.. bila aku dalam dilema camni rasa nak pegi apply je! ala.. diam2 sudah..janganla bagitau mak aku..kan3? eh,buleh ke camtu? kira tu melawan cakap ke tak ye? : p  Aku bukan apa, jadi polis kan dah tentu-tentu kerja kerajaan.. yelah.susah sangat nak apply kerja kerajaan kan.. jadi polis je la jalan terbaik..kih3.. apa nak jadi dengan aku yang keliru ni pun tak taula.. semoga lepas ni aku dapat kerja yang lebih bagus.. err.i mean kerja kerajaanla kan..hehe.. lebih terjamin masa depan aku..kan3?


Lagi 1, aku pun pernah tanam impian nak jadi usahawan... tapi, usahawan apa? aku suka gak kan buat bisnes ni.. tapi mana nak dapat customer.. Aku rasa start daripada hari ni aku kena mulakan benda yang baru dalam hidup aku la.. jangan sampai 2010 & 2011 tak ada bezanya Amny.. errkk.. ada sapa-sapa yang boleh bantu saya dalam kekeliruan ini?


agak-agak camnela kalau aku yang pakai uniform ni? kih3

0 peluk cium ::

Post a Comment