Anonymous oh Anonymous

haih,siapalah yang rajin tangan membuka dan mengkomen kat blog aku ni. haha. terima kasih sangatlah sebab komen anda tidak sedikit pun menjejaskan reputasi saya. Nampak sangat blog aku ni menjadi tumpuan ramai. biasalah, ramai pendengki. saya memang dah biasa sangat. Asam garam kehidupan. Apa yang saya perlu lakukan hanyalah terus pandang kedepan.  Jangan pandang belakang. Ada aku kisah.

Anonymous..

Kalau berani sangat komen bukan-bukan kenapa awak tak letak nama penuh je? kan senang nak trace. Tak perlula tinggalkan komen bukan-bukan. Mengarut tak tentu hala. Kalau awak tak puas hati dengan saya, kenapa tak terus cakap depan-depan? kenapa perlu blog saya jadi mangsa? Awak dah takde modal nak carik pasal dengan saya ke?

atau...

Awak ni malaikat ke? Nak judge salah saya? Tapi satu, fitnah tu sama macam membunuh. Lebih baikla awak bunuh je kan? Awak tu baik sangat ke?

Untuk pengetahuan awak, saya tak tergugat sedikit pun. Buatlah apa awak nak buat. Saya tetap macam ni.


Yang Benar,

Tuan Punya Blog



p/s : tak faham dengan orang yang dengki. kalau tak puas hati jumpa lah depan depan. Ada bran?

0 peluk cium ::

Post a Comment