Patah Hati

Setelah sekian lama aku tak menulis dalam blog ini. Baru hari ni aku kembali dengan semangat baru setelah sekian lama di himpit perasaan sedih kerana patah hati.

Patah hati!









Ya! patah hati! sakitnya tuhan saja yang tahu. Hanya yang senasib tahu rasanya di tinggal kekasih setelah sekian lama bercinta. Curang! Oh! sakitnya hati bila mendapat tau si dia curang. Aku kena buang tanpa sepatah kata. Oh Tuhann! Nasiblah hambamu ini seorang yang tabah.

Aku pergi dari si dia dengan kasih sayang yang tak pernah luntur. Mujurlah ada kawan-kawan pengubat duka,penguat semangat. Ya! aku boleh dapat lelaki yang lebih baik dari engkau! Cumanya aku perlu bukakan hati ini untuk menerima cinta dari lelaki lain. Malangnya.. susah untuk aku menerima cinta dari lelaki lain.

Untungnya.. Aku menjadi lebih tabah. Terima kasih tuhan. :)


0 peluk cium ::

Post a Comment