kawen??


Kawen? ish.. besh je bunyiknye.. :) nak kawen gk.. hihi.. gatal sungguh aku ni.. tgk kawan-kawan lain dah kawen aku pn nak gk.. camne dowg boley kawen awal ni.. dulu diam2 je tem kapel eh.. sekali tgk2 da kawen.. tak aci sungguh! wah.. rase bahagie bile tgk dowg bersama husband tercinta.. ceh.. cinta la sgt.. hihi. aku bila lagi pn tak tawu.. adoi.. tensen sungguh! haha.. lantak p la ngan kawen.. ade aku kesah?? single is better than couple kot.. haha.. tak sedia lagik nak kawen. sat g kena pikul  tanggungjawab besar terhadap keluarga.. tidakk.. aku tak sanggup lagik.. aku nak enjoy kua ngan kawan2.. g karoke, lepak2 sampai lebam bijik mata, g shopping ngan kawan2.. wah.. besh.. nnti law aku da kawen da tentu tak leh wt semua tu.. lagi2 law aku da ada anak.. anak?? wah.. so sweet.. tapi tak sweet law aku kena jaga anak 24 jam.. tak  ready lagi nak jadik mama.. mama?? haha.. geli la plak denga.. adoi. anyway kepada kawan2 aku yg dah kawen tu, semoga bahagia disamping hubby tercinta okeh! aku kawen t kowg jgan lupe bagi adiah okeh! haha..

0 peluk cium ::

Post a Comment