Teluk Cempedak.. Here We Come! :)

5 Oktober 2010 - Cuti  Deepavali! berrmulanye episod g jalan-jalan cari makan kat Teluk Cempedak, Pahang. mulenye aku ase tak mao pegi.. tapi si saiful ni pulak sebok ajak.. terpaksela aku pegi jgak.. bukan pe, aku ni malasla jalan jao2.. sayang punye pasal I follow je la.. huhu. perjalanan kami bermula pada jam 5 petang. ngan muzahir amek kat uma aku then amek awek dye kat gombak. Alhamdulillah, perjalanan berjalan dengan lancar walaupun kami sesat sebelum sampai ke teluk cmpedak. Thank to akak yg ade kat stesen minyak Shell sbb tolong kami tunjuk jalan..hehe. Kami sampai kat Teluk Cempedak pada jam 9 malam. Then g check in kat hotel di Bandar Kuantan.  Aku tidow ngan kak anje the Muzahir tidow ngan my syg.. hehe. jeles kot! Malam tu kitowg kua kol 1 pagi untuk makan2. lapala.. Balik je hotel seme bantai tidow tak ingat. hehe.. Kami berdua tak leh tidow sebab hotel tu tak selesa! sakit badan kot.. da la tu, kat level tu cuma kitowg ber2 je.pmpn lak tu.. dowg bestla tido tingkat bwah.. adoi..akhirnya kami tidowla jugak walaupun tak lena.. 

6 Oktober 2010 - Pagi2 lagi aku ngan kak anje da bangun nak kejut dak 2 ekor tu..haih.. naseb bekla kejut sekali dah mangun. law tak, siapla aku terajang je pintu tu..huhu. Kami bersiap2 untuk pegi breakfast then g pantai! :) yihaa.. tak saba asenye.. Kami check out n g breakfast kat kedai mamak sementara tunggu keta siap basuh kat carwash.. settle je seme tu kami g teluk cempedak untk mandi mande ngan amek gamba bagai..hehe.. tapi kami yang pmpn ni tak mandi pn.. malasla..nnti itam kulit.ceh.. macamla aku ni putih sgt.huhu. selesai je mandi, kami makan2 n tapau kfc untuk bawak balik hotel. jam 5 petang kami check out kat hotel yang lebih selesa. sampai je hotel kami pn tidow tak ingat. yela, penat kot bjalan2 kat tepi pantai. kol 12 malam barula dowg ajak g makan.lapa kot.. balik je makan,kami lepak2 n tidow tak ingat sampaila esok pagi..

7 Oktober 2010 - Pagi2 lagi muzahir dah kejot ajak gerak balik.. adoi..malas kot.. ngan bilik yang bersepah, aku pn kemas brang n g check out. kua je hotel kami g makan then teruskan perjalan balik pada jam 10.30 pagi. hujan2 tem tu.. sedap je aku tidow dalam keta. hehe. tawu2 je dah sampai KL kol 2 ptang. Sampai je uma aku kemas brang n tidow. manakala muzahir g anta my syg g balik kem.. end..

p/s : besh gile! percutian yang tak dapat nak dilupekan. thank to muzahir, kak anje n my syg ( Saiful ).


berjalan di persisiran pantai


haha... my syg tgh men pasir...


sweet kapel :) tgh cari siputla tu.

warming up sblm mndi..hehe

syok sgt mandila tu..

my syg..


kak anje with me

turn aku plak interframe..hehe

jangan pandang belakang.. :p

0 peluk cium ::

Post a Comment