Doktor Bagus!

Susah nak cari doktor yang betul-betul bagus,kan? Doktor yang jenis memahami apa masalah kita. Ubat apa yang di beri belakang ceritalah. Semua doktor tahu ubat apa yang perlu di bagi kepada pesakitnya. Apa yang penting doktor itu kena tahu apa sebenar yang kita harapkan darinya. Doktor yang bagus mesti bagi MC sebelum pesakit minta MC..kan kan kan? Walaupun pesakit tu buat-buat sakit pun dapat MC. Inilah contoh doktor yang bagus. Boleh baca fikiran pesakit. : D


p/s : senang sikit nak minta M/C kalau semua doktor macam ni. kikiki




13 peluk cium ::

ezet a.k.a sally emily rose said...

banyak ar kao amny..sengal lau camtu ramai la kengkawan kite yg pemalas gi kje..snang2 minx MC aQ pon nak jugak ar ...ewwww...

~Amny Rauhah~ said...

haha... syokkan semua doktor cam tu? :D

MoHd AzAhArI bIn MoHd YaSSiN said...

hahaha, ingatkn psl apa td..

~Amny Rauhah~ said...

hehe.. :D
bagus kan doktor macam tu?

Semut Hitam said...

kalau doktornya mcm tue... aku like la.. haha.... tp masalhnya susah,,...

~Amny Rauhah~ said...

haha..ni mesti kes nak mintak mc je ni..kan kan kan ?

amar said...

dah jumpa lom doktor mcm tu?
kalo dah jmpe gtau eh.haha

~Amny Rauhah~ said...

opkosla sudah jumpa.. tak mintak mc dia dah bagi dulu..memang memahami.. :D

amar said...

die keje kat klinik mane?bole serbu.haha

~Amny Rauhah~ said...

siyes ke? :D
klinik kat jalan 222.. :D

nub said...

sayang doktor.muahmuah! hehhe

amar said...

jalan 222?felik sungguh name jln tu.
kt ne tu?

~Amny Rauhah~ said...

nub : haha.. eee..ciom doktor india ke? bluekk

amar : jalan 222 tu kan kat pj sayam.. @ jalan p.p. narayanan.. tawu? tau? tau?

Post a Comment