dRBook menggantikan Facebook?

dRBook? dRBook ni adalah sebuah impian Dr Rozmey untuk mengantikan Facebook yang digembar gemburkan akan ditutup 15 Mac ini. dRBook ini juga seakan-akan Facebook dan yang pertama dimiliki oleh orang Malaysia. Memang Dr Romzey mahu menceburi usahawan website sosial ni, mungkin dia lihat pengasas Facebook yang kini bergelar bilionaire dengan harta berjumlah USD 5bilion. Biar betul Dr Rozmey ni. Sedangkan filem dua alam pun senyap macam tu je. Inikan pula nak buat dRBook. Ada sambutan ke? Atau cuma angan-angan kosong? Kita tengok jela nanti..


http://www.cute-smiley.com

8 peluk cium ::

apezs shah said...

haish mcm2 laa... menjadi ke?

~Amny Rauhah~ said...

haha..dunnola.. jom kita terjah dr rozmey! :D

nazrul ashraff said...

aisy..bnd ni kan da lme..haha..da mcm2 rumor dgr..

~Amny Rauhah~ said...

haha..ntahle.. tolong sampaikan saja.. :D

Muhamad Syamil said...

dr rozmey tuh,die neh over konfiden sgt..=.=

~Amny Rauhah~ said...

tula.. over konfident.. apa pun tak bleh..kan kan kan.. haha

Alyph Farhan said...

dah kaya agaknya . . . ? kutipan filem pun x seberapa . . . Hehehehehe . . .

~Amny Rauhah~ said...

haha..kayala weh..nak buat drbook tu lagik kayaaa

Post a Comment