Entry Tanpa Tajuk

Sengaja aku tulis entry ni tanpa tajuk..Iklan sebentar.. 
Anda semua suka mekap tak? Pernah pergi kelas mekap? Teringin nak belajar mekap tapi tak tahu kat mana nak belajar? Aku ada penyelesaiannya.. Jom ramai-ramai ikut kelas mekap yang di anjurkan oleh D Hias Andaman nak? Harga promosi hanya RM160 sahaja.. Dijamin puas hati! tak percaya? jom tengok gambar aku kat bawah ni masa jadi model kat kelas tu.. : D

ni gambar sebelum mekap.. huduh betul.haha.


ni gambar selepas di mekapkan.. :D


ini juga..


dan ini..


serta ini.. haha..


cantik tak aku? bila sudah mekap macam ni rasa ingin jadi model pulak.. : D

jadi, sekiranya anda berminat untuk mengikuti kelas ini.. boleh lihat seperti dibawah :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bengkel Asas Solekan
.
.
bertempat di
.
.
 D Hias Andaman, 
Seksyen U2,
 TTDI Jaya,
 Shah Alam.
.
.
.
dengan yuran penyertaan sebanyak
.
.
.

RM160 sahaja ( harga promosi )
.
.
untuk pertanyaan anda boleh hubungi
.
.
.
Suzy 016-9276109
.
.
atau
.
.

Kety 019-2078087
.
.
.
atau klik sini untuk lihat testimoni lain

Terima Kasih.




7 peluk cium ::

ezet a.k.a sally emily rose said...

wah!blaja jadi model ke?itu ar aq pon minat gak dulu mase taon 2001 ad jugak ikot geng2 gi klas grooming ni..mmg best ..leh prasan model lak mase tuh..hikhik..cun seh kao ni..=)

~Amny Rauhah~ said...

haha..mestila weh... ngeh3..
thanks ye.. mana ada jadi model.. ni cuma kelas mekap je.. :D

ezet a.k.a sally emily rose said...

ala..x yah ar cool sangat kot2 sok luse dpt lamaran jadik model..elo cik adik lau nak jadi model bkn susah pon..hehehe..asal ad kesungguhan ngn minat..=)

nub said...

weeewiiittt.

hehehe

~Amny Rauhah~ said...

ezet :mestila minat.. persoalannya.. model apakah? haha


nub : ehem2.. :D

amar said...

model berus gigi sesuai nih..heee (0.-)y

~Amny Rauhah~ said...

haha..jahat ni! :D

Post a Comment