Pesanan Ringkas Yang Penuh Makna..

tet..tet.. ( bunyi henpon murah )
1 message received.. wah..suka gila bila dapat mesej.. cepat-cepat aku bukak untuk tengok pengirim.. oh..mesej dari si dia...mesej tu berbunyik :

SAYANGILAH SEBUAH PERKENALAN KERANA DI SITU TERCIPTANYA KEMESRAAN.
KENANGI SEBUAH PERHUBUNGAN KERANA DISITU TERCIPTANYA KERINDUAN.
HARGAI KEDUA-DUANYA KERANA ITULAH RAHMAT DARI TUHAN.

Hmm..ringkas tapi penuh makna.. nak buat apa ye dengan pesanan ringkas ni.. kredit tak ada untuk me'reply'.. idea takde untuk membalas..mesti ke nak balas guna ayat yang mendalam jugak? So, aku ambik keputusan untuk lock keypad lepas tu simpan henpon tu.. biarkan mesej yang ringkas tapi penuh makna tu tanpa balasan.. biasalah tu..lupakan saja.. Tapi hati tak boleh nak tipu, sesungguhnya mesej yang ringkas tu penuh makna tersirat disebaliknya.. ceh..baca dengan hati ke? : p







4 peluk cium ::

nub said...

hihhi..nice entry.

~Amny Rauhah~ said...

hehe..tengkiu! :D

DIRIKU said...

poyo la hai...-.-

~Amny Rauhah~ said...

haha..lia.. kenela poyo.. hihi

Post a Comment